Lisää asunnon houkuttelevuutta kokonaisvaltaisella sisustussuunnittelulla.
Apua uudiskohteen materiaali- ja värivaihtoehtoihin? Asuntobrändäys on konsepti, jossa autamme uudiskohteen materiaali-, pinta- ja värivaihtoehtojen kanssa. Asuntobrändäyksessä tehdään kokonaisvaltainen sisustussuunnitelma, jossa on mietitty jokainen yksityiskohta siten, että asunto näyttää mahdollisimman houkuttelevalta tavoiteltavalle kohderyhmälle.
Sisustussuunnitelijamme ottavat suunnitelmissaan huomioon tavoiteltavan kohderyhmän, rakennuksen arkkitehtuurin ja huoneiston mittasuhteet korostaen asunnon parhaita puolia. Asuntobrändäyksen kruunaa saman suunnittelijan toteuttama kalustus, joka luo kauniin ja myyvän kokonaisuuden
Asuntobrändäykseen sisältyy
PINTAMATERIAALIT
Sisustussuunnittelijamme valitsee kohteeseen kaikki pintamateriaalit rakennusyhtiön materiaalivalikoimasta.
KOHDEKÄYNNIT
Projektista vastaava sisustussuunnittelija käy työmaalla rakennusvaiheessa 1-2 kertaa tai sopimuksen mukaisesti.
Miksi valita POF?
SUOMEN SUURIN MYYNTISISUSTUKSIA TARJOAVA YRITYS YLI 18 VUODEN KOKEMUKSELLA.
01
18 VUODEN KOKEMUS
Yli 18 vuoden kokemuksella toimintamme ei häiritse rakennustyömaata lainkaan. Toimimme aina aikataulussa ja se minkä lupaamme, me myös pidämme. Tekijämme ovat kokeneita konkareita, joiden erilaiset tyylit palvelevat asiakkaitamme monipuolisesti. Lue lisää tekijöistämme täältä!
03
SISUSTUSKUMPPANISI HELSINGISTÄ ROVANIEMELLE
Olemme ainut toimija Suomessa, joka toteuttaa myyntisisustuksia Helsingistä Ouluun. Varastomme sijaitsee Tampereella, josta tiimimme operoivat ympäri Suomea. Asiakkaamme ovat meille kumppaneita, joita palvelemme suurella sydämellä.
02
100% LAATUTAKUU
Sisustuksemme tunnistaa laadukkaista kokonaisuuksista ja jokainen yksityiskohta on mietitty tarkasti. Emme tingi laadusta koskaan ja se näkyy sisustuksiemme jokaisella palvelutasolla. Sisustukset mietitään aina asiakkaan kohderyhmä edellä, joka takaa sisustuksen vaikuttavuuden.
04
JOKAINEN ASUNTO ON ERILAINEN
Jokainen sisustus suunnitellaan tarkasti asunnon persoonallisuus, arvo ja tavoiteltava kohderyhmä huomioiden projektin alussa kerättyjen lähtötietojen mukaisesti. Me emme tee kahta samanlaista asuntoa koskaan!